
Social Media w rekrutacji i HR
Cel szkolenia:
- Wykorzystanie Social Media w procesie pozyskiwania kandydatów
Na szkoleniu dowiesz się jak:
- Skutecznie wykorzystywać media społecznościowe takie jak m.in.. Facebook, Linkedin, Twitter, Xing, GitHub, Stackoverflow, YouTube do wyszukiwania właściwych kandydatów
- Zbudować właściwy profil przyjazny wyszukiwarkom
- Budować profesjonalny wizerunek pracodawcy w sieci
- Zwiększyć renomę zarówno firmy, jak i jej konsultantów
- Wykorzystać zaawansowane techniki wyszukiwania najlepszych kandydatów
- Budować społeczności wykwalifikowanych kandydatów wokół firmy
- Kontaktować się za pośrednictwem poszczególnych kanałów social media z potencjalnymi kandydatami we właściwy sposób zgodny z najlepszymi standardami
- Skutecznie ogłaszać nowe oferty pracy w darmowy i wirusowy sposób.
- Wyszukiwać nowych kandydatów przy pomoc X-ray search
Czas trwania: 2 dni
Doskonalone kompetencje:
Selekcja i rekrutacja/ Komunikacja/ Prezentacja/ Wzbudzanie zaufania
Metody szkoleniowe:
Metodologia: zadania zespołowe, ćwiczenia w małych grupach, dyskusja, burza mózgów, mini-wykłady, analizy przypadków, ćwiczenia w parach.