Cele szkolenia: • Poznanie i zrozumienie zmian jakie zachodzą we współczesnych organizacjach (ich natury, różnorodności, a także tempa) • Zrozumienie wpływu zmian na pracowników, strukturę oraz kulturę organizacji, a także ich wzajemnego oddziaływania • Rozważenie różnych opcji zarządzania organizacją, poznanie jej słabych i mocnych stron, tak, aby być w stanie zaproponować pożądaną w określonej sytuacji interwencję • Zdobycie umiejętności przekonywania innych do proponowania zmian • Umiejętność rozpoznawania obaw i wątpliwości pracowników związanych ze zmianą i świadomym pomaganiu im w radzeniu sobie ze zmianą • Stwarzanie warunków do tego, aby pracownicy efektywnie poradzili sobie ze zmianą, • Rozwój indywidualnych cech przywódczych, gwarantujących skuteczne wdrożenie strategii w przedsiębiorstwie. • Zdobycie kompetencji dotyczących budowania teamu menedżerskiego, skoncentrowanego na wdrożeniu strategii. • Poznanie etapów przechodzenia pracowników oraz całej organizacji przez zmiany wynikające z nowych strategii. • Zapoznanie się z zasadami, metodami i narzędziami wspomagającymi zarządzanie zmianami, w tym: komunikowanie zmian, radzenie sobie z oporem wobec zmian, motywowanie do zmian, wykształcenie postawy otwarcia na zmiany. • Nabycie umiejętności utrzymywania pozytywnych efektów zmiany.
Czytaj więcej