• Finding a way to make your next career move successful.

  • There's only so much you can learn in one place. The more that you wait, the more time that you waste.

  • How Much Would You Be Worth if You Lost All Your Money?


Zapraszamy

O Firmie


Firma Ready to Jump powstała z myślą o osobach poszukujących nowego wyzwania zawodowego, bądź zainteresowanych rozwojem zawodowym. Wieloletnie doświadczenie związane z rekrutacją, oceną i selekcją na różnych poziomach organizacyjnych (specjaliści/menedżerowie) w regionie Europy Centralno - Wschodniej pozwala nam na skuteczne wspieranie naszych klientów w efektywnym procesie zmiany pracy.

Wspieramy naszych klientów w:

Zdefiniowaniu ścieżki kariery.

Definicji efektywnych strategii poszukiwania pracy.

Skutecznych przygotowaniach do rozmów rekrutacyjnych.

Budowaniu swojej marki w social media.

Przygotowaniu profesjonalnych dokumentów aplikacyjnych.

Efektywnym poruszaniu się po rynku pracy.

Zarządzaniu własną karierą.

W trakcie sesji doradczych/coachingowych,
pomagamy naszym klientom w wyborze najlepszej ścieżki zawodowej.

Nasze wartości


Profesjonalizm – dokładamy największych starań, żebyś otrzymał pomoc jakiej potrzebujesz.

„Less is more” – traktujemy klientów indywidualnie, współpracujemy z ograniczoną liczbą klientów. Jesteśmy nastawieni na jakość a nie ilość.

"Dajemy wędkę nie rybę" – nie zrobimy wszystkiego za ciebie – wspieramy, przekazujemy informacje i wiedzę, doradzamy. Wskazujemy Ci drogę, żebyś mógł samodzielnie zarządzać własną karierą w przyszłości.

Zasada fair play – dostarczamy to do czego się zobowiązujemy.

If you will not manage your career somebody else will

Usługi


Poniżej przedstawiamy kilka z naszych usług realizowanych w sesjach podczas spotkań osobistych, rozmów telefonicznych lub Skype.

Po omówieniu Twojej sytuacji i potrzeb zasugerujemy Ci sposób współpracy.

Career Management

zarzadzaj efektywnie swoją karierą, osiągnij zamierzone cele.

Interview Coach

przećwicz różne scenariusze rozmów rekrutacyjnych z ekspertami.

Application Support

przygotuj profesjonalne dokumenty aplikacyjne.

Personal Brand

zbuduj swoją osobistą markę w social media.

CareerWiz

zdefiniuj ścieżkę swojej kariery zawodowej.

Parachute

spraw by praca nadała sens Twojemu życiu – rób to co lubisz i w czym jesteś dobry!

Usługi dla firm


Outplacement – „Career Transitioning” – warsztaty grupowe bądź usługa indywidualna (executive outplacement).

Career Transitioning suport dla pracowików działu HR. 
Szkolenia/ sesje doradcze dla pracowników działu HR związane z doradztwem zawodowym. 
Dzięki nabytej wiedzy pracownicy działu HR w sposób przystępny i profesjonalny będą mogli pomóc w poruszaniu się na rynku pracy, pracownikom objętym procesem redukcji kadr. Szkolenie jest doskonałym elementem wspierającym Employer Branding.

Szkolenia dla rekruterów i pracowników odpowiedzialnych za rekrutację czy employer branding w firmie – personal branding w social media.
Dzięki szkoleniu uczestnicy wzbogacą bądź zdobędą wiedzę na temat roli personal brandingu i jego wpływu na skuteczność poszukiwań nowych pracowników jak i wizerunku pracodawcy.

Development Center dla pracowników firm.
Przeprowadzamy diagnozy kompetencji Państwa zespołów – wskazujemy ścieżki rozwoju, zwiększające ich potencjał.

Aby uzyskać odpowiedzi na swoje pytania lub umówić się na konsultację
zadzwoń: 505 045 645 lub wyślij e-mail: office@readytojump.pl

Współpraca z klientem


Znalezienie nowego pracodawcy/nowego stanowiska pracy może zająć kilka tygodni, a nawet kilka miesięcy.

Wszystko uzależnione jest od:

Sytuacji rynkowej, "popytu" na Twoje kompetencje w danym czasie.

Twojego doświadczenia, typu stanowiska, branży oraz regionu, w jakim poszukujesz pracy.

Twojej strategii poszukiwania pracy.

Twojego podejścia do procesu poszukiwania pracy i zaangażowania.

Twoich dokumentów aplikacyjnych, networku (sieci kontaktów) oraz w późniejszych etapach przygotowania do rozmowy rekrutacyjnej i efektywnej komunikacji z potencjalnym pracodawcą podczas całego procesu rekrutacyjnego.

Korzystając raz z naszych usług:

Otrzymasz konkretną wiedzę i wsparcie. Jeśli kiedykolwiek w przyszłości będziesz poszukiwał nowej pracy będziesz dokładnie wiedział jakie kroki powinieneś wykonać, żeby osiągnąć sukces.

Będziesz wiedział, na co zwracać uwagę w swojej pracy – co będzie działało na Twoją korzyść i które elementy przyspieszą proces poszukiwania pracy w przyszłości.

Będziesz świadomie zarządzał swoją karierą. Bez naszej pomocy będziesz sam wyznaczał sobie kolejne cele w karierze i będziesz wiedział, w jaki sposób je osiągać.

Forma kontaktu z nami jest dostosowana do Twoich potrzeb:

Spotkania F2F – Warszawa.

Rozmowy telefoniczne.

Rozmowy przez Skype.

Jeśli rozpoczynasz poszukiwanie nowej pracy lub jeśli czujesz, że Twoje metody poszukiwania pracy zawodzą – skontaktuj się z nami tel: 505 045 645 lub wyślij e-mail: office@readytojump.pl

Zespół


Agnieszka Piątkowska

Agnieszka Piątkowska

Międzynarodowy ekspert ds. rekrutacji posiadający ponad 10 - letnie doświadczenie w zarządzaniu różnego rodzaju projektami rekrutacyjnymi w regionie Europy Centralno - Wschodniej dla globalnych organizacji. Członek międzynarodowego zespołu przeprowadzającego ocenę kandydatów.

W trakcie swojej kariery przeprowadziła tysiące rozmów rekrutacyjnych z lokalnymi i międzynarodowymi kandydatami. Rozwinęła i wprowadziła innowacyjny proces briefingu kandydatów (przygotowanie do rozmowy rekrutacyjnej) czego rezultatem było zatrudnienie większej liczby kandydatów.

Od 2009 r. wykłada „Zarządzanie karierą w Zakupach” w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Twórca programu szkoleniowego „Career Management in Purchasing”.

Absolwentka Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego, Bradford University (International Business Management, stopień magistra, studia prowadzone w j. angielskim) oraz SGH (Doradztwo Zawodowe, Kierowanie Rozwojem i Coaching, studia podyplomowe).

Dyplomowany Asesor - Akademia Asesora – Ernst & Young Academy of Business.

Trener programu "Spadochron". Licencja uprawniająca do prowadzenia zajęć metodą "Spadochron" dla osób planujących rozwój kariery.

Michał Piątkowski

Michał Piątkowski

Menedżer ds. rekrutacji i szkoleń/ Doradca ds. Kariery z ponad 6 - letnim doświadczeniem w lokalnych i międzynarodowych firmach z sektora rekrutacja, doradztwo oraz szkolenia.

Opracowywał ścieżki karier, doradzał i coachował specjalistów oraz managerów wyższego szczebla.

Współtwórca programu "Zarządzanie karierą w zakupach" realizowanego na Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu oraz programu "Career Management in Purchasing".

Absolwent Studiów Podyplomowych Szkoły Głównej Handlowej kierunku Doradztwo Zawodowe, Kierowanie Rozwojem i Coaching.

Dyplomowany Asesor - Akademia Asesora Ernst & Young (AC/DC "Procesy oceny kompetencji", "Budowanie modeli kompetencyjnych", "Projektowanie zadań badawczych", "Diagnoza kompetencji", "Prowadzenie sesji DC", "Przekazywanie informacji zwrotnych")

Trener programu "Spadochron". Licencja uprawniająca do prowadzenia zajęć metodą "Spadochron" dla osób planujących rozwój kariery.

Przeprowadził kilkaset indywidualnych projektów doradczych związanych z zarządzaniem karierą, efektywnym poszukiwaniem pracy oraz przygotowań do rozmów rekrutacyjnych dla klientów z branż: HR, produkcja, motoryzacja, FMCG, farmacja, kosmetyka, handel, zakupy, outsourcing, consulting, logistyka, transport, energetyka, IT, marketing.

Opinie klientów


  • Miałem okazję brać udział w warsztatach „Efektywne Zarządzanie Karierą” prowadzonych przez znakomitych trenerów : Agnieszkę Piątkowską oraz Michała Piątkowskiego z Big Fish. Szczerze polecam udział wszystkim tym , którzy pragną świadomie zarządzać nie tylko własną karierą ale także wizerunkiem oraz rozwojem zawodowym. Wiedza w bardzo przystępny sposób przekazywana przez oboje trenerów jest nieoceniona. W trakcie trwania warsztatów uzyskuje się umiejętności oraz dostęp do narzędzi , które w znaczący sposób wspomagają proces zarządzania własną  karierą oraz wiedzę o obecnym rynku pracy. To unikatowe doświadczenie wyzwala refleksje , jakich nie  byłoby szans wypracować samodzielnie. Udział w warsztatach jest jedną z najlepszych inwestycji jakie miałem okazję w ostatnim czasie dokonać.

    Paweł C.
    Dyrektor Zakupów

  • Z pełną odpowiedzialnością polecam warsztaty prowadzone przez Firmę Big Fish. Cieszę się, że się na nie zdecydowałem i to od pierwszych zająć. Sądzę, że była to jedna z najlepszych inwestycji w moim życiu. Dostałem bardzo dużą dawkę nowej wiedzy, zrozumiałem punkt widzenia firm rekrutujących i pracodawców. Wiedza, którą zdobyłem była odpowiednio przeanalizowana i przekazana w bardzo przyjemny i dostępny sposób. Prowadzący byli bardzo zaangażowani - absolutnie profesjonalne podejście.

    Jeśli ktokolwiek myśli poważnie o swoim rozwoju zawodowym nie może pominąć tych warsztatów. Dziękuję za możliwość udziału w 1 Edycji.

    Paweł W - Manager,
    Purchasing Category Group - Operation

  • Mój udział w pierwszej edycji warsztatów prowadzonych przez Agnieszkę i Michała Piątkowskich pt." Trening Kariery - Efektywne Zarządzanie Karierą", które odbywały sie w okresie 23 stycznia - 13 marca 2014 r w siedzibie PSML, uważam za najlepsza inwestycje, jak dotąd, w mój rozwój osobisty. W sposób bardzo przystępny i umożliwiający wymianę doświadczeń i zadawanie pytań. Prowadzący przeprowadzili uczestników przez meandry dzisiejszego rynku pracy. Dla kogoś kto tak jak ja dłużej niż 5 lat aktywnie nie poszukiwał pracy te warsztaty to czysty zysk ogromnej wiedzy o tym jakiego profilu pracownika poszukują pracodawcy oraz możliwość zweryfikowania wszystkiego tego co do tej pory sądził o procesie rekrutacyjnym i postrzeganiu siebie przez pryzmat własnego doświadczenia zawodowego i osiągniętych sukcesów.

    Serdecznie polecam Wszystkim, którzy zastanawiają się nad zmianą pracy, ale także tym którzy w aktualnym miejscu pracy chcą się rozwijać i kreować własną markę.

    Monika B.
    Dyrektor Biura Zakupów i Zarządzania Dostawcami

  • Michała znam od lat, ale rozmowy na temat zarządzania moją karierą prowadzimy od kilku miesięcy. Michał to osoba o dużej wiedzy i zaangażowaniu. Jego kompetencje pozwoliły mi zrealizować wiele celów i przedsięwzięć zawodowych. Rozmowy, które prowadziliśmy otworzyły mi oczy na wiele aspektów w zarządzaniu swoją karierą w sektorze farmaceutycznym. Rzadko spotyka się osoby z takim podejściem i wiedzą w zakresie budowania kariery. Brałem udział w wielu szkoleniach na przestrzeni lat i mogę śmiało powiedzieć, że coaching indywidualny jak i szkolenia prowadzone zarówno przez Michała jak i Agnieszkę są na najwyższym poziomie. Polecam współprace z Ready to Jump z czystym sumieniem.

    Pozdrawiam. Rafał A.
    branża farmaceutyczna.

  • Chciałabym wszystkim polecić warsztat „Efektywne zarządzanie własną karierą”, ponieważ jest to moim zdaniem nowość na rynku. Warsztaty „zmuszają” uczestnika do rzetelnej samooceny oraz   dostarczają praktycznych narzędzi do wykorzystania, dzięki którym można się dobrze przygotować do rozmowy kwalifikacyjnej. Ponadto można się na nich nauczyć jak w dzisiejszych czasach poruszać się po rynku pracy i zostać zauważonym

    Renata D.
    Dyrektor ds. Zakupów

  • Jeśli chcesz zadbać o swoją przyszłość, albo potrzebujesz inspiracji nad swoim personalnym brandingiem – jest to szkolenie właśnie dla Ciebie. Nie spotkałam na rynku szkoleniowym podobnej oferty. Szkolenie to programowo kilka wieczorów, które okazały się znakomitą inwestycją w siebie. Profesjonalne warsztaty, wysokie kompetencje prowadzących, otwartość i nowatorskie podejście – to zachęta do pracy i refleksji nad własną karierą. Szczerze polecam, bo jest to interesująca praca nad własnym warsztatem zawodowym, poszerzeniem kompetencji (nie tylko w ramach aktualnej pracy), rozważniejszym planowaniem rozmów i przede wszystkim budowaniu swojej Marki. Jeżeli mamy być skuteczni doradzać nam powinni najlepsi  (…). Warto

    Monika O.
    Purchasing Manager

  • "Trening Kariery" to niesamowicie zaskakująca podróż ujawniająca kulisy współczesnej rekrutacji. Intrygujące i bardzo pouczające warsztaty pokazują jak zwiększyć swoje szanse na rynku pracy wykorzystując nowe technologie, budując Personal Branding i spełniając międzynarodowe standardy.

    Szczególnie polecam tym, którzy nie chcą aby ich kariera zawodowa pozostała w tyle za dynamicznie zmieniającym się światem rekrutacji. Ten trening nauczy każdego jak w ciągu 6 kluczowych sekund nie zmarnować swojej szansy na wymarzoną pracę. 

    Lidia Z.
    Dyrektor Zakupów

  • Byłem klientem Pana Michała i muszę rzec, iż otworzył mi oczy na wiele kwestii, które wydawały mi się oczywiste a były przeze mnie bagatelizowane. Sposób przygotowania potencjalnego klienta przez Pana Michała, do poszukiwań nowych wyzwań jest bardzo profesjonalny i wart poświęconego czasu.

    Paweł K.
    Retail

  • Bardzo dziękuje za spotkanie i efektowne rzetelne i profesjonalne rady oraz krótki wykład na temat szukania pracy. Bardzo mi to pomogło w znalezieniu pracy. Pana wiedza i doświadczenie jest olbrzymia i przynosi efekt.

    Marcin Z.
    Administracja

  • Michał Piątkowski jest osobą, która łączy w sobie cechy wytrawnego doradcy, stratega, eksperta oraz zaufanego partnera w biznesie. Ogromny nacisk kładzie na kreowanie wartości i budowanie długoterminowych relacji z klientami. Koncentruje się na należytym wykorzystaniu wiedzy co pozwala mu być ekspertem w swojej dziedzinie. Umiejętnie wchodzi w "skórę klienta", śledząc bieżące trendy na rynkach swoich klientów i prezentuje właściwe rozwiązania.

    Olga S.
    Project Manager, Farmacja

  • Pan Michał Piatkowski jest jednym z najlepszych i rzeczywiście zaangażowanych profesjonalistów, z jakimi zetknąłem się w trakcie mojej dotychczasowej 30-letniej karierze zawodowej.

    Stanisław R.
    Finanse

  • Otrzymałem jasne i klarowne wskazówki dotyczące rozwoju mojej kariery zawodowej, które postaram się w pełni wykorzystać. Pan Michał przygotował również dla mnie profesjonalne dokumenty aplikacyjne. Dzięki naszej współpracy uświadomiłem sobie jakiego rodzaju kompetencje posiadam oraz ustaliłem cel swojego rozwoju zawodowego. Pan Michał w pełni wykorzystuje swoje doświadczenie rekrutacyjne, znajomość rynku pracy oraz wysokie zdolności interpersonalne  proponując ciekawe i nieszablonowe rozwiązania.

    Współpraca przebiegała w bardzo życzliwej, pełnej zaufania atmosferze. Bardzo wysoko oceniam nowoczesny i skuteczny sposób prowadzania doradztwa w karierze przez Pana Michała Piątkowskiego, i z pełnym przekonaniem rekomenduję go jako odpowiedzialnego i wykwalifikowanego partnera dbającego o wysoki poziom obsługi klienta.

    Andrzej P.
    Security Sector

Kontakt


ul. Foksal 18, 00-372 Warszawa
+48 505 045 645
office@readytojump.pl
Twoja wiadomość została wysłana! Dziękujemy odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Tagi: Efektywne zarządzanie własną karierą, marka własna w social media, personal branding, career management, doradztwo zawodowe, doradca zawodowy, doradcy zawodowi, coaching zawodowy, kariera, coach kariery, trening kariery, coaching kariery, career coach, przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej, scenariusze rozmów rekrutacyjnych, symulacja rozmowy rekrutacyjnej, interview, job interview, rekrutacja, praca, zmiana pracy, poszukiwanie pracy, dokumenty aplikacyjne, pomoc w pisaniu CV, LM, Curriculum Vitae, profesjonalne CV, skuteczne CV, efektywne CV, jak napisać list motywacyjny, zasady pisania Project Portfolio, efektywne poruszanie się po rynku pracy, rynek pracy, outplacement.

English version